ma³y problem z tcpip

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 02:16:58 MET

Hej!

Kiedy¶ by³o tak ¶licznie... jak chcia³em co¶ zmieniæ to uruchamia³em TCPIP
configuration czy jak mu tam i wszystko ³adnie chodzi³o. Od pewnego jednak
czasu przesta³o to chodziæ :( Pojawia sie jakie¶ okienko konsolowe, oraz
jakie¶ graficzne ¿e wczytuje konfigurator tcpip ale na tym sie konczy, da
sie ubic i nic wiecej. Chyba problem pojawi³ siê po instalacji javy 1.3.1
ale te¿ wydaje mi sie ze nie od razu bo chyba go konfigurowalem jeszcze po
tym... Teraz pytanie - jak to odpaliæ ¿eby dzia³a³o jednak? Z tego co wiem
to konfigurator jest javowy wiec to pewnie wina tego.. tylko ja z java
jestem na bakier i nawet nie udalo mi sie jej uzyskac w mozilli... jakies
pomysly?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564