Re: Nagrywanie w OS/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 09:15:06 MET

On Sun, 16 Mar 2003 02:32:32 +0100 (MET), Ninik wrote:

>Hej!
>
>Jeszcze jedno. Chciałem pobawić się nagrywaniem płytek w os/2. Dlatego tez
>sciągnąłem sobie połowe softu z katalogu o tym przeznaczeniu z hobbesa i
>probowalem sobie. Na poczatku RSJ bo jako, że był w systemie i w ogóle
>dlatego, że wszyscy go chwalili. Jednak tu zawód... albo widzimy
>nagrywarkę w celach nagrywajnych albo jako cd-rom z możliwością
>przełączania sie po restarcie... Wiec temu podziękowałem pomimo że
>walczyłem z Danicośtam. Potem zemulowałem sobie nagrywarke na scsi i
> [...]

To coś krzywo walxczyłeś z Danicośtam. Zaktualizuj sterowniki Danieli
i poczytaj dokładnie. Działa na 200 %. Niestety nie mam w tej chwili
dostępu do nagrywarki IDE, więc nie podam Ci linijek do Config.sys.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21