OS/2 + 2xNIC RTL 8139

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 01:09:29 MET

Witam!

Może nie odzywam się często, jak dawniej... Ale jestem, żyję i nadal
propaguję OeSa, pomimo tego, że w domu jest już żadko używany. Ale do
rzeczy:
Stawiam OS/2 ACP2 do ktorego sprzetu dołączone są dwie karty sieciowe (na
Realteku 8139) - OS/2 ma na celu być routerem.
To co umiem to postawić OeSa na dwóch różnych kartach, ale na dwóch
Realtekach wymiękam:
More than one Fast Ethernet card have been detected!

Warnning:--- Can not find [BUSNO] [DEVICENO] in PROTOCOL.INI or can not
find
             one that match.
             Driver can not determine which one to use.
Solution:---
  Please specify and keyword in PROTOCOL.INI file.

  [Example]: [XXXXXXX]
                BUSNO =
                DEVICENO =

OK, wszystko rozumiem, ale czym mam sprawdzić pod OS/2 BUSNO? A co oznaca
DEVICENO? i jak jest liczone?

--
Przemek/(juz malo)2
dobrawka_at_dobrawka.com