Re: Zachciało mi się instalować eCS 1.0...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 23:09:53 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Wykryłem, że za wybuchy systemu jest odpowidzialne gryzienie się
> sterownika na płycie z nowym HDD. Kupiłem zewnętrzny, nowy, świeży
> kontroler UDMA-100 - ciekawe czy objawy ustąpią...

Oby Ci się udało... Ja u siebie nie miałem problemów... Trzeba by było
sprawdzić wszystko dokładnie sobie i zobaczyc. Np spróbowałbym powyłączać
niektóre opcje.. Ja mam tak że np mój dysk maxtor 40GB 7200rpm ATA133 żre
mi się z maxtor'em 40GB 5400rpm ATA100 - wszystko startuje ale przy
jakimkolwiek zapisie na ten drugi ładny trap...

> Może chodzi o Mjakrofonową wersję partycji DOS-Extended na której lokuje
> się dyski logiczne. Normalna ma identyfikator 0x05h, nienormalna,
> tworzona przez Win9x fdisk z "Włącz obsługę dużych dysków" to
> LBA-Extended z id=0x0Fh. Ale nie wiem na pewno czy o to z FATX chodzi.

Zobaczy się jak przyjdzie mi reinstalować wszystko... Niestety muszę
pozbyć się tego dysku więc i tak mnie czekają przemodzenia z windowsami.

> Wstępnie próbowałem fat32.ifs - na oko żadnych problemów, LVM
> poprzypisywał dyskom FAT23 literki dysków - wszystko gra.

BTW: od kąd zainstalowałem XWorkplace odkryłem że system nie może
uruchomić tyle programów co dotychczas... ktoś ma pojęcie gdzie się to
zmienia? Teraz mogę chyba 20 programów albo ileśtam wątków... coś za mało
jak dla mnie...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564