Re: Zachciało mi się instalować eCS 1.0...

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 07:48:16 MET

On Thu, 6 Feb 2003 22:09:53 UTC, (Ninik) wrote:

> BTW: od kąd zainstalowałem XWorkplace odkryłem że system nie może
> uruchomić tyle programów co dotychczas... ktoś ma pojęcie gdzie się to
> zmienia? Teraz mogę chyba 20 programów albo ileśtam wątków... coś za
> mało jak dla mnie...

XWorkplace nie ma z tym nic wspólnego (swoją drogą, ostatnia wersja
1.01 działa w końcu doskonale - jak na razie). W tej chwili mam 36
procesów i 146 wątków, a przed chwilą miałem ze dwa razy więcej i
działający XWP.
Maksymalną liczbę wątków ustawiasz w config.sys lub zakładką
"Scheduller" w konfiguracji kernela w XWP. Co do procesów, to nie
pamiętam, aby to się gdzieś ograniczało. Może "przez przypadek"
zainstalowałeś jakiś eksperymentalny kernel? :-)

Marek