Changi - nowe boje :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:09:54 MET

Hej!

Uruchomiłem nareszcie NNTPD :) Niestety wersję nienajnowszą... potem się
będę bawił w upgrade'y :) Ale mam jeszcze kilka pytań, zanim zapytam n
grupie angielskiej może ktoś mi pomoże...

1. Jak można ustawić chanx żeby ściągał posty powiedzmy co 10 minut?
Chciałbym coś na kształt harmonogramu newsów - żeby co dziesięć minutut
jeśli nie jest uruchominony skrypt.cmd to żeby się uruchamiał...

2. Udał mi się na razie posting wyłącznie na grupę lokalną... Za to
cokolwiek bym nie ustawił to dostaję "nothing to post to news.tpi.pl"

3. Jak ustawić stopkę reklamującą cośtam? Żeby nie było to prosili mnie o
to sami użytkownicy... Potrzebuję tego koniecznie :/

4. Aktualizacja listy grup powoduje zgłupienie Pronews'a - ale to zapewne
za sprawą buga w changi - widziałem upadate ale ten akurat nie chciał
działąć..

5. Zauważyłem, że po ściąganiu postów muszę wydać serwerowi komendę o
aktualizację... No dobra, to jeszcze idzie zaaktualizować, ale jak dokonać
czegoś takiego, że po wysłąniu posta sam się autoaktualizuje? Nie chodzi
mi o przesyłanie postów w świat, od tego wedle założenia mam chanx co
dziesięć minut, ale o to by lokalnie post się pokazał..

Jeszcze studiuję doumentację, ale chyba potrzebuję pomocy... Wszelkie
odezwy mile widziane... :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564