Re: ostrzezenie? przed fc/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:05:39 MET

On Tue, 17 Dec 2002 11:00:35 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>No to chyba dzisiaj pozostawie komputer sprawdzający mi sektory... Ale cholera, ten
>dysk ma dopiero 1.5 roku... Ostatnio wszystko mi w kompie sprzega sie przeciwko
>mnie - to przez te instalacje linuxa :/

Zemsta za zdradę :-))

A to że dysk ma 1.5 roku o niczym nie świadczy.
2 lata temu IBM wypuścił jakąś parszywą partię dysków z fabryki na Węgrzech.
Miałem tylko to szczęście, że dwa egzemplarze padły mi w 11 miesiącu PRZED
zakończeniem gwarancji.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20