Re: Changi - nowe boje :)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:34:39 MET

Ninik wrote:

> 1. Jak można ustawić chanx żeby ściągał posty powiedzmy co 10 minut?
> Chciałbym coś na kształt harmonogramu newsów - żeby co dziesięć minutut
> jeśli nie jest uruchominony skrypt.cmd to żeby się uruchamiał...

mozesz napisac prosty skrypt w rexx, lub ....... zainstaluj sobie CRON,
ustaw crontab zeby co 10 minut odpalal to co chcesz. w moim crontabie
siedzi troche wiecej rzeczy :)

> 2. Udał mi się na razie posting wyłącznie na grupę lokalną... Za to
> cokolwiek bym nie ustawił to dostaję "nothing to post to news.tpi.pl"

bo jest to zalatwiane przez feeda. a news.tpi.pl feeda nie uznaje.
trzeba newsy wypychac tak, jakbys sie podlaczyl zwyklym czytnikiem.
jak to zalatwilem samorobka pod rexxem. do changiego byl jeszcze jakis
util ktory to wspomagal. pech chcial ze uznalem rzeczy za juz
niepotrzebne
i wywalilem :(

> 3. Jak ustawić stopkę reklamującą cośtam? Żeby nie było to prosili mnie o
> to sami użytkownicy... Potrzebuję tego koniecznie :/

nie wiem. moze skryptem? :)

> 4. Aktualizacja listy grup powoduje zgłupienie Pronews'a - ale to zapewne
> za sprawą buga w changi - widziałem upadate ale ten akurat nie chciał
> działąć..

m.in. to jest w changim skaszanione. dlatego lepszy jest leafnode lub
wersja NNTP for OS/2.

> 5. Zauważyłem, że po ściąganiu postów muszę wydać serwerowi komendę o
> aktualizację...

no wlasnie. to dyskwalifikuje changiego do takich zastosowan.

> Jeszcze studiuję doumentację, ale chyba potrzebuję pomocy... Wszelkie
> odezwy mile widziane... :)

lepiej sie zajmij innym serwerkiem.