Re: Changi - nowe boje :)

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 12:53:02 MET

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:

> 1. Jak można ustawić chanx żeby ściągał posty powiedzmy co 10 minut?

call syssleep(600) ?

> Chciałbym coś na kształt harmonogramu newsów - żeby co dziesięć minutut
> jeśli nie jest uruchominony skrypt.cmd to żeby się uruchamiał...

Dołóż jeszcze sprawdzanie procesów ;)

> 2. Udał mi się na razie posting wyłącznie na grupę lokalną... Za to
> cokolwiek bym nie ustawił to dostaję "nothing to post to news.tpi.pl"

Poczytaj, poczytaj.. da się na pewno. Ja miałem feeda, więc jeszcze
łatwiej było.

> 3. Jak ustawić stopkę reklamującą cośtam? Żeby nie było to prosili mnie o
> to sami użytkownicy... Potrzebuję tego koniecznie :/

Też w skrypcie - postprocessing.

> 5. Zauważyłem, że po ściąganiu postów muszę wydać serwerowi komendę o
> aktualizację... No dobra, to jeszcze idzie zaaktualizować, ale jak dokonać
> czegoś takiego, że po wysłąniu posta sam się autoaktualizuje? Nie chodzi
> mi o przesyłanie postów w świat, od tego wedle założenia mam chanx co
> dziesięć minut, ale o to by lokalnie post się pokazał..

Jest to możliwe przez zmienną systemową - ale już nie pamiętam jaką.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026