Re: XSerwer

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 11:31:41 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Skompilowalem sobie pod OS/2 ordynarna dystrybucje zrodlowa Perla
> v5.6.1. Chodzi jak zloto.

no to gratulacje :)

> Po polsku (zalezy co przez to rozumiesz, ja rozumiem np. uc()-lc() z

nie. problem w tym ze perl od razu sie wywala ze nie mozne znalezc
cos na temat locales. ale localesy to ja zainstalowalem.

> polskimi znaczkami, bo ogolnych, innych problemow z uzywaniem polskich
> znakow nie ma) chodzic nie chce, bo EMX (przynajmniej z gcc 2.8.1) nie
> ma supportu dla polskiego NLS. Zmienna srodowiskowa PERL_BADLANG
> likwiduje komunikaty o "niewalsciwym" jezyku. W ogole... Jakis port
> Perla pod np. Watcoma i native API by sie przydal...

otoz to.

> Uzywanie napedu "na sile" - o co chodzi? Jesli o bilblioeki na dysku
> 'f:' z jedynej dystrybucji binarnej 5_0053, lekarstwem na to jest
> wlasnoreczna kompilacja lub zmienna srodowiskowa PERLLIB_PREFIX...

o to chodzi ze po rozpakowaniu perla na inny dysk wszystko gra,
dopoki nie wyjde na inny dysk. wtedy na sile sie wydziera
ze nie ma modulow na f: .