chyba bios

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 12:30:25 MET

moge instalacje zrobic na dysku 4.3 giga na starym sprzecie , na nowym na
VIA uzywajac tego samego dysku nie moge nic zrobic (fdisk nic nie tworzy a
przy zapisie skasowanej partycji wali komunikaty ze nie ma dostepu do
urzadzenia) - podmienilem dani1s506 ale za duzo nie pomoglo, owszem moglem
se partycje zrobic ale cos sie popsowalo z transmisja danych i kopiowanie
trwalo wiecznosc. nie mialem ostatnio wiecej czasu powalczyc. jutro powalcze
troche ale moze ktos bedzie mial jakis pomysl to mi oszczedzi czasu - w
systemie mam 3 dyski aktualnie Master - 1. 20 giga 2. 40 giga Slave - 3. 4.3
giga (przeznaczony na os - WD Caviar ata 33 ) i 4. nagryware acer. wywalilem
dani i wgralem ibma nowy sterownik ale nic nie pomoglo. czy to moze byc
wina biosu czy tez hardwaru i VIA - UATA 100 ? dzieki za pomoc. sytuacja
tyczy sie wszystkich dyskow w systemie. Plyta FIC 1st Mathebard oparta jest
w calosci na VIA - duron 800.

pozdrawiam

--
Ktos    powiedzial