Re: XSerwer

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 20:08:55 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> Oj brak. z rzeczy z ktorych korzystam:
> REXX - niesamowicie fajny, niestety definicja samego jezyka jest
> niedorobiona. poza tym wystepuje mnostwo niezgodnosci bibliotek
> standardowych w roznych implementacjach REXX-a. Przechodze
> na Perla.
> PERL - w osie jakos dziwacznie sie to konfiguruje. wersja osowa to i tak
> przerobka z linuxa. dzialac dziala, ale nie o to chodzi by perla
> odpalac z posrednictwem CMD.EXE tylko po to, by ukryc przed
> perlem ustawienia narodowe, bo po polsku jakos chodzic nie chce.
> [...]

Skompilowalem sobie pod OS/2 ordynarna dystrybucje zrodlowa Perla
v5.6.1. Chodzi jak zloto.

Po polsku (zalezy co przez to rozumiesz, ja rozumiem np. uc()-lc() z
polskimi znaczkami, bo ogolnych, innych problemow z uzywaniem polskich
znakow nie ma) chodzic nie chce, bo EMX (przynajmniej z gcc 2.8.1) nie
ma supportu dla polskiego NLS. Zmienna srodowiskowa PERL_BADLANG
likwiduje komunikaty o "niewalsciwym" jezyku. W ogole... Jakis port
Perla pod np. Watcoma i native API by sie przydal...

Uzywanie napedu "na sile" - o co chodzi? Jesli o bilblioeki na dysku
'f:' z jedynej dystrybucji binarnej 5_0053, lekarstwem na to jest
wlasnoreczna kompilacja lub zmienna srodowiskowa PERLLIB_PREFIX...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */