Re: XSerwer

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 11:50:55 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> no to gratulacje :)

> nie. problem w tym ze perl od razu sie wywala ze nie mozne znalezc
> cos na temat locales. ale localesy to ja zainstalowalem.

SET PERL_BADLANG=0

> otoz to.

> o to chodzi ze po rozpakowaniu perla na inny dysk wszystko gra,
> dopoki nie wyjde na inny dysk. wtedy na sile sie wydziera
> ze nie ma modulow na f: .

SET PERLLIB_PREFIX=f:/perllib/lib;<inny_dysk>/perllib/lib

Trzeba ustawic odp. sciezki, mapowanie miedzy tym co wkompilowane a tym
co ma byc - golnie - RTFM dokumentacji od OS-owej dystrybucji Perla
:-)))

Ja wkompilowalem sobie ten "standard" na dysku d: to znaczy
d:/usr/local/perl/lib (prefix mozna poznac piszac: perl -e "print @INC"
- pierwszy wspolny segment sciezek dostepu to wlasnie to) i gdybym teraz
chcial przeniesc sie z bibliotekami na inny dysk, do katalogu np.
e:\perllib (bez rekompilacji) to wtedy musialbym ustawic w config.sys

SET PERRLIN_PREFIX=d:/usr/local/perl/lib;e:/perllib

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */