Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 15:10:54 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Przez obiekt rozumiem w tej dyskusji coś co ma pewną funkcjonalność, z
> której można korzystać tworząc np. obiekt potomny. Plik to po prostu
> plik. Gołe dane. Trzeba jeszcze oprogramownia, metod, interfejsów...
> Całej otoczki...

Niestety o tym wiem. w kazdym razie jest to wspanialy punkt
zaczepienia do uobiektowienia systemu plikow. z HPFS i potomnymi
tego raczej zrobic sie nie da. niby sie dalo, ale to atrapy.

> Gdzie zauważyłeś wywyższanie OS/2 ponad wszystko? Piszę tylko o WPS,
> czyli powłoce graficznej. O jej wadach (np. wieszalność) także
> napisałem.

tak sie sklada ze WPS jest tylko pod OS/2 :)))) stad moj skrot myslowy.

> Świetnie, że się ze mną zgadzasz :-)

zgadzam sie czy nie, to najmniej wazne :) dzentelmeni z faktami
nie dyskutuja :))

> Może rzeczywiście trzeba wspomóc GNOME ideologicznie. Z zapatrzenia w
> Windows nic dobrego nie będzie :-/

otoz to. KDE zaczelo od ideologii OS/2, a z kolejnymi wersjami
coraz bardziej windowsiacieje. nic dobrego z tego nie wynika.

> Exploder nie jest lepszy (nie mówiąc o Outleaku). IE promuje niechlujny
> kod HTML, nieoglądalny w innych przeglądarkach - niszcząca konkurencję
> zagrywka Majkrofona.

nie wiem kiedy prawodawcy w USA sie obudza. wystarczy jakas ustawa,
by producenci softu dostosowywali sie do standardow otwartych,
a w przypadku ich braku je tworzyli, i publikowali. nie ma innego
wyjscia. w tej chwili taki ibm i microsoft maja wolne rece.

> To prawda (niestety).

albo niestety albo na szczescie. powstal projekt free-os. mysle
ze dobrym rozwiazaniem byloby zaadaptowanie tego projektu
do potrzeb linuxa, bo o ile mi wiadomo, projekt jest pozbawiony
oficjalnego kernela.

> PS. Moim wrogiem możesz zostać tylko ze swojej własnej nieprzymuszonej
> woli ;-))) Do niczego nie zmuszam ;-))))))

ja tylko tak, dla podtrzymania rozmowy :))))))))