warp

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 13:21:00 MET DST

cze - (wiec pytanie o myszke) - zainstalowalem se warpa 4 i mam maly problem
gdyz nie instaluje wszystkich programow np. niepelnego bonuspacka -
instaluje tylko wybrane programy - wybieram advanced installation i pakuje
mu do worka full instalacje - a on sie ze mnie smieje - czy to jest normalne
czy mam instalke do kitu? - nastepne pytanie:
instalka sie mnie pyta o dyski : FI oraz disk_W1 etc.- ja mam w dystrybucji
FIdisk_1 oraz WIN_1 - czy to normalne? po zainstalowaniu ogolnie system
dziala ale musze sie nawalczyc i recznie mu dokopiowac z instalki dane
braki - dzieki za pomoc

hardware - duron 800Mhz 400MB ram 60GB - partycje mu zapakowalem1 giga