Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 20:46:44 MET DST

Ninik napisał(a):

> Wojciech Gazda <gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:
>
> No nie wiem... u mnie bywa czasem powiesić WPS, ale wtedy go killuję i po
> kfiatkach, mam od nowa tak jak powinno być :)

U mnie Netscape 4.6 zamraże WPS, ja go killuje i zostaję z granatowym
ekranem, he, he...

> Co do win2000, a warpa to... hmmm, dwa tygodnie temu ostatnio
> restartowałem kompa, bo musiałem wziąć kontakty z gg pod windą... Od tego
> czasu jest gut. A co do win tu tałzen to nieraz zdarzyło mi się że
> zastałem bluescreen...

Winda 2000 w pracy nie zawiesiła mi się od prawie dwóch lat. "Sztywny"
zwis aplikacji to dla niego już pestka i to bez żadnych "extra"
killerów. Uptime'y co najmniej miesiąc (wyłączam na wekeendy jak sobie o
tym przypomnę, albo jak prąd wyłączą ;-)). W Majkrofonie zrobili duży
postęp trzeba przyznać, choć niewydajne jak diabli (~100MB zaalokowane
zaraz po wstaniu systemu).

--
Wojciech Gazda