Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 13:08:27 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> U mnie Netscape 4.6 zamraże WPS, ja go killuje i zostaję z granatowym
> ekranem, he, he...

Też pamiętam się wykrzaczał - nigdy poważniej jak u mnie. Wyjście
zostawiało go jednak w taskowni, ale dokillowanie i po krzyku :)

> Winda 2000 w pracy nie zawiesiła mi się od prawie dwóch lat. "Sztywny"
> zwis aplikacji to dla niego już pestka i to bez żadnych "extra"
> killerów. Uptime'y co najmniej miesiąc (wyłączam na wekeendy jak sobie o
> tym przypomnę, albo jak prąd wyłączą ;-)). W Majkrofonie zrobili duży
> postęp trzeba przyznać, choć niewydajne jak diabli (~100MB zaalokowane
> zaraz po wstaniu systemu).

No właśnie - nie ufam czemuś co zjada na start tyle pamięci, nie umie jej
czyścić a do tego chodzi tylko coraz wolniej i wolniej... Wiesz mimo
wszytsko każda winda też ma jakąś swoją specyfikacja, np u kolegi za żądne
skarby świata nie może przegrać/utworzyć pliku powyżej 512MB.. Co się
okombinował i qpa. A potrzeba jest bo np nie ma jak z kamery zgrać obrazu
;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564

   Rzeszów - łączmy się: nntp://news.tpi.net.pl/free.pl.rzeszow