Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 22:55:36 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Oczywiście że tak. WPS to już zgrzybiały starzec, wszystkie zalety nie
> są w stanie skompensować jego wad. W tym dużej wieszalności, która w
> 2002 roku jest IMHO nie do zaakceptowania - Windows 2000, a także XP
> bije OS/2 na głowę pod tym względem. Wszystko to, że WPS zatrzymał się w
> rozwoju gdzieś w okolicach 1995 roku - uszeregowana kolejka komunikatów
> to kamień u szyi.

No nie wiem... u mnie bywa czasem powiesić WPS, ale wtedy go killuję i po
kfiatkach, mam od nowa tak jak powinno być :)
Co do win2000, a warpa to... hmmm, dwa tygodnie temu ostatnio
restartowałem kompa, bo musiałem wziąć kontakty z gg pod windą... Od tego
czasu jest gut. A co do win tu tałzen to nieraz zdarzyło mi się że
zastałem bluescreen...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564