Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:42:03 MET DST

On Fri, 23 Aug 2002 07:22:34 UTC, (Jan Gromadzki) wrote:

[...]
> wiem, bo widziałem go tylko z daleka. Problem w tym, że większości ludzi
> ta funkcjonalność po prostu nie jest potrzebna do tego co robią na
> komputerze i może jest właśnie zbyt logiczna i użyteczna dla tej
> większości, która chce mieć po prostu taki system jak inni, czyli
> wiadomo jaki

Jak już napisałem nieco wyżej, oni poprostu nie wiedzą, że może im być
potrzebna bo nikt im tego nie pokazał, a bill i ch nauczył, że jak
czegś nie ma w windows to jest im to zbędne.
Załóżę się, że gdy część z tych "niepotrzebnych" funkcji pojawi się za
parę lat w hiper nowej wersji windows (tyle, że kulawo
zaimplementowana) to wszyscy (w szczególności gazetki komputerowe)
będą piali z zachwytu jakie to nowe rewolucyjne fiuczery i jak to bez
nich się już żyć nie da.

Marek