Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: zubalo (zubalo_at_box43.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 11:25:05 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 20:19:51 +0200, Wojciech Gazda wrote:

>Czytam opinie o wyższości GUI UNIX-owego lub windzianego nad GUI Warp-a
>i chwytają mnie torsje. Że na przykład GUI Warpa jes złe, bo "koszmarnie
>brzydkie" i "nie da się zmienić schematów" :-(

Dla mnie GUI Warpa jest najładniejsze ze wszystkich , które widziałem (a
widziałem wiele). Swego czasu bawiłem się Stylerem ,ale zarzuciłem tę zabawę
bo oryginalny wygląd okien bardziej do mnie przemawia. A co do schematów
graficznych, że ich nie ma - i całe szczęście. Ja komputera używam do pracy a
nie do pierdół. WPShell jest ładny , funkcjonalny i szybki, a to są
najważniejsze cechy GUI jeśli chce się na komputerze pracować a nie się nim
bawić.

Zubalo