RE: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_Wincor-Nixdorf.com)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 11:23:03 MET DST

zubalo pisał:

> Dla mnie GUI Warpa jest najładniejsze ze wszystkich , które
> widziałem (a
> widziałem wiele). Swego czasu bawiłem się Stylerem ,ale
> zarzuciłem tę zabawę
> bo oryginalny wygląd okien bardziej do mnie przemawia. A co
> do schematów
> graficznych, że ich nie ma - i całe szczęście. Ja komputera
> używam do pracy a
> nie do pierdół. WPShell jest ładny , funkcjonalny i szybki, a to są
> najważniejsze cechy GUI jeśli chce się na komputerze pracować
> a nie się nim
> bawić.

Zgadzam się z przedmówcą... Natomiast chciałbym pokazać jedną malutką cechę
WPS'a której to nie ma po dziś dzień w innych window managerach - D'n'D
ikonek we właściwościach programu - nie trzeba przeszukiwać całego dysku po
to aby znaleźć żądaną ikonkę, wystarczy ją przenieść z pierwszego lepszego
obiektu... Do dnia dzisiejszego wielu ludzi to powala na kolana. Takie małe
i proste a cieszy...
Ja natomiast używam CandyBarZ i jedyny "bajer" który używam to wielokolorowy
titlebar. Desktop ma zmienione wszystkie defaultowe ikoniki i nie wygląda w
ogóle jak standardowy. Reasumując WPS ma na prawdę, pomimo swych lat, bardzo
wiele możliwości, o których niektórym użytkownikom się może tylko śnić.