Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 22:24:51 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 21:55:14 +0200 (MET DST), Rafal Zawislak wrote:

>Ale chyba zgodzisz sie ze mna ze czasem zdarza mu sie powiesic i takie
>cuda jak WatchCat itp. nie zawsze pomagaja... Czy mozna nazwac to
>produktem doskonalym? Chyba nie - produkt zostal po prostu porzucony
>przez autorow w polowie drogi i to mu zostalo do dzisiaj. Szkoda, bo na
>prawde praca w WPS-ie byla (i jest) przyjemnoscia...

Początki WPSa i cały PM był pisany wraz z Microsoftem. Nie wiem, czy wiesz
dlaczego są kłopoty ze zdechniętym procesem który może położyć całego PM'a.
M$ upierał się, aby PM posiadał synchroniczną (a nie pojedynczą, jak można
gdzieniegdzie przeczytać) kolejkę wiadomości. A sam w NTekach w późniejszym
czasie zaimplementował asynchroniczną...

>Odpowiadajac na druga czesc listu, sadze, ze z uzytkowego punktu
>widzenia nie ma znaczenia, czy ikonka DialUp jest w Panelu sterowania
>czy na pulpicie. Z punktu bezpieczenstwa nawet lepiej, ze przeniesc jej
>sie nie da. Zreszta jedna z wad warpa jest to, ze mozna skasowac polowe
>systemu (o ile nie wiecej) i nie zaprotestuje on w zaden sposob.

BOŻE... NIE TAKIMI ARGUMENTAMI. To może schowajmy cmd.exe w NTekach, bo
przecież user sobie zrobi krzywdę? :-P

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_home.dobrawka.com - GG: 863186
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 00d 12h 13m 44s.