Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 20:51:03 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a):

> Początki WPSa i cały PM był pisany wraz z Microsoftem. Nie wiem, czy wiesz
> dlaczego są kłopoty ze zdechniętym procesem który może położyć całego PM'a.
> M$ upierał się, aby PM posiadał synchroniczną (a nie pojedynczą, jak można
> gdzieniegdzie przeczytać) kolejkę wiadomości. A sam w NTekach w późniejszym
> czasie zaimplementował asynchroniczną...

O ile później. Upierali się IMHO, bo mieli kodzior z Win 3.1. Nie
chciało im się główkować... Poza tym, całość dobrze działa od Win2000 w
górę, wszystkie poprzednie wersje łącznie z NT to "beta".

> BOŻE... NIE TAKIMI ARGUMENTAMI. To może schowajmy cmd.exe w NTekach, bo
> przecież user sobie zrobi krzywdę? :-P

Można by to załatwić uprawnieniami użytkownika. Jedną z wad UNIX-a jest
to, że root wykonując "rm -rf /" może skasować cały system :-]

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */