Re: GUI Warpa - po prostu rzygac sie chce!

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 23:39:40 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:
> Początki WPSa i cały PM był pisany wraz z Microsoftem. Nie wiem, czy wiesz
> dlaczego są kłopoty ze zdechniętym procesem który może położyć całego PM'a.
> M$ upierał się, aby PM posiadał synchroniczną (a nie pojedynczą, jak można
> gdzieniegdzie przeczytać) kolejkę wiadomości. A sam w NTekach w późniejszym
> czasie zaimplementował asynchroniczną...

I ukazuje to zarazem miernote lub brak checi (?przyzwolenia?)
programistow z IBM. Problem ten mial byc zlikwidowany z Fixem 17 dla
Warp 3 a jak to wygladalo, wszyscy chyba pamietamy...

> BOŻE... NIE TAKIMI ARGUMENTAMI. To może schowajmy cmd.exe w NTekach, bo
> przecież user sobie zrobi krzywdę? :-P

Moze nie byl to najlepszy przyklad ale chyba w miare celny. Nowoczesny
system musi sie umiec bronic przed glupota/roztargnieniem uzytkownika...

--
Rafał Zawiślak    ================
homepage: http://www.sysopy.prv.pl