Re: warp 4

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 12:26:20 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 09:49:10 UTC, <falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> wrote:

[...]
> Pod Kde/Gnome/etc zawsze mozesz odpalić sobie dodatkowo bash/zsh :>

Zupełnie tak samo jak w OS/2

> Analogicznie, spod basza możesz odpalić winmanagera :)

Zupełnie tak samo jak w OS/2

[...]
> I to jest ból. W przypadku takiego debiana, mam system i 8-9 CDromów z
> softem do niego. Multum innego jest do znalezienia w internecie.

I co ? używasz softu z wszystkich 8-9 CD ?
W przypadku OS/2 mam 3-4 CD (bo więcej mi się nie chciało nagrywać) i
"multum innego jest do znalezienia w internecie."
Zdecydowana większość tego co jest dostępne pod Linuxa jest również
sportowana pod OS/2

> Właśnie m in. w tym kontekscie mówiłem, że OS/2 byłby dla mnie niestety
> krokiem w tył. Zwłaszcza, że niedawno kupiłem sobie dość nowy jak na
> dzisiejsze standarty sprzęt i przydałoby się móc wykorzystać jego
> ficzery :)

No to może podasz parametry, to Ci pomożemy dobrać sterowniki :>
Jestem pewien, że pod OS/2 wykorzystasz go lepiej niż pod Lunuxem.

> No ale poczekajmy aż kod OS/2 zostanie uwolniony :)

To raczej wiadomo od dawna, że nigdy nie zostanie. Przynajmniej
legalnie.

Marek