Re: List do Serenity

Autor: geowitia_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 24 May 2002 - 01:18:40 MET DST

> [...]
> ruch tutaj coraz mniejszy. Sens ekonomiczny tego przedsięwzięcia jest co
> najmniej dyskusyjny ale jak ktos kilka postów napisał że "OS/2 ma wyznawców"
> mogłoby by zmienić wydźwięk tej propozycji. Wygląda jednak że tych wyznawców
> trochę brakuję (jeśli jeszcze jacyś są). Brak reakcji naten post jest
> namacalnymdowodem tego co piszę a szkoda. Systemu takiego jak OS raczej już
> nie bedzie...Wiem że wiele osób poczuje się urażonych tym co mówię ale fakty
> są nieubłagane. Żyjemy w świecie pod znakiem M$ i nikt tego nie zmieni
> (przynajmniej dotyczy to świata stacji roboczych).

Zmiany jednak bardzooooo powoli ale nadchodzą.Ludzie( czytaj-użytkownicy winsa )
coraz bardziej patrzą na pieniążki i widzą że Bilowi kasa rośnie a oni w zamian
są tylko
oszukiwani nowymi wersjami "New Technology" gdzie poza sloganami nowości nic
nowego nie ma
lub było od dawna w innych systemach np.w os2 ale w starszych
szatach.Cóż ,świat idzie do przodu
ale nowy ubiór na starym ciele tylko odmładza ale nie jest nowością.
Wielu moich kolegów-zatwardziałych winsów-dostrzega to i zaczyna doceniać Osa.
Ale co mają w zamian? Zaczynają się bawić linuxem bo nowego Osa nie ma łatwo
dostępnego,a na starego
się nie zdecydują.Sami wiemy dlaczego.
Jeszcze jest druga strona medalu:
Jeśli nasz ukochany Rząd wymyśli jakiś podatek od darmowego to.................
No właśnie.Jeśli ktoś chce legalnie prowadzić firmę to koszt winsa+biuro+......
wyniesie parę tys.zł. I pytanie czy ma jakąś alternatywę?
A mógłby mieć.Np.eCS w polskiej wersji z bonusem jak w Warpie4pl.w nowej szacie.
W odpowiedniej cenie np.30 $ .To idzie z Serenity załatwić bo tak zrobili
Rosjanie.
Niemcy swoją wersję też sprzedają o 70$ taniej.
I jeśli będzie odpowiednia oferta na rynku to samo życie znajdzie klienta.
Witia.

 Wyprodukowanie VirtualPC