Re: List do Serenity

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 01:01:45 MET DST

> Sam sobie muszę odpowiedzieć bo nie wierzę że nikogo to nie interesuje.
> Będzie nowa wersja eCS,uboższa i wmiarę korzystna cena,ale ( patrz
niżej )

> I czy znalazł by się ktoś lub grupa,która by się tym zajęła?
> Narazie odpowiedziałem że trwają dyskusje w grupie,a tu całkowity brak
reakcji!

Przyznam się że zaglądam na tą grupę co jakiś czas z sentymentu (mam starego
Warpa 4 ktorego co prawda od 2 lat nie używam bo nie lubi mojego sprzętu) i
ruch tutaj coraz mniejszy. Sens ekonomiczny tego przedsięwzięcia jest co
najmniej dyskusyjny ale jak ktos kilka postów napisał że "OS/2 ma wyznawców"
mogłoby by zmienić wydźwięk tej propozycji. Wygląda jednak że tych wyznawców
trochę brakuję (jeśli jeszcze jacyś są). Brak reakcji naten post jest
namacalnymdowodem tego co piszę a szkoda. Systemu takiego jak OS raczej już
nie bedzie...Wiem że wiele osób poczuje się urażonych tym co mówię ale fakty
są nieubłagane. Żyjemy w świecie pod znakiem M$ i nikt tego nie zmieni
(przynajmniej dotyczy to świata stacji roboczych). Wyprodukowanie VirtualPC
poza czasowym odroczeniem wyroku jest również tego wyznacznikiem. Może
znajdzie się jednak jakiś impuls który zmobilizuje pozostałych użytkowników
OSa do czynu? Może coś więcej Serenity opowie o nowym ecsie? Może będzie tam
wbudowany VPC?
Choć bezwzlędu na wszystko trzeba wykazać minimum zaiteresowania przez
użytkowników a odzew na ten post - ILOŚĆ ODPOWIEDZI ZERO- wykazuje jego
brak.
I choć może bez wiary ale Sto lat OS/2!
Pozdrawiam "wyznawców"
Wojtek