Re: List do Serenity

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 22:30:25 MET DST

Jakub <olorin_at_imladris.chipdrive.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> No, ja tam bym się z tym nie zgodził :-).
> Ilość odwiedzin mojej strony (http://imladris.chipdrive.pl/os2news) -
> ok. 15 dziennie świadczyłaby o czymś przeciwnym...

Żeby nie było, że ja jestem jakiś liniowy. Jakiś czas temu napisałem do
Jack Troughton z Consultation Troughton
(http://consultron.ca/english/products/prices.html) w sprawie tego żeby to
nie kosztowało tyle co kosztuje tylko właśnie jakąś wersję studencką...
Ostatnio dostałem odpowiedź

"Yes, but I'm the only guy doing academic. I'll contact mensys and see
what they have to say on the subject."

ps. zapomniałbym dodać że możliwe jest kupienie przez nas nie z mensys ale
właśnie z Kanady :) O ile przesyłka nie wyniesie kroci to studenci mają
ten upust. Teraz czekam co Mensys na to :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl