Re: List do Serenity

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.chipdrive.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 17:42:07 MET DST

Wojtek wrote:
> najmniej dyskusyjny ale jak ktos kilka postów napisał że "OS/2 ma wyznawców"
> mogłoby by zmienić wydźwięk tej propozycji. Wygląda jednak że tych wyznawców
> trochę brakuję (jeśli jeszcze jacyś są). Brak reakcji naten post jest

No, ja tam bym się z tym nie zgodził :-).
Ilość odwiedzin mojej strony (http://imladris.chipdrive.pl/os2news) -
ok. 15 dziennie świadczyłaby o czymś przeciwnym...

Pozdrawiam,
Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl

PS. A tak od siebie: moim zdaniem to trochę spóźniony pomysł Serenity,
trzeba było tak od razu - a tak ten kto chciał to kupił eCS takie jak
jest, a kto nie to nie i albo mu dobrze z OS/2 (bo czymże właściwie jest
takie pocięte eCS?) albo olał i zainstalował sobie np. Linuxa. Ja
osobiście mam OS/2; miałem demo eCS ale nie znalazłem w nim nic coby
mnie zachwyciło a WiseMachine tylko mnie zdenerwował :-)