Re: List do Serenity

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 22:24:42 MET DST

"Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>grafika EVIL KYRO,

Jeszcze nie spotkałem grafy żeby SDD tego porządeni nie obsłużyło :)

> dźwięk TRUST EXPERT SURROUND (bodajże Yamaha ale nie wiem jaka)

Podaj chip to można coś powiedzieć. Zajrzyj na strony Tabiego poza tym.

> Sieć na realteku 8139 czycoś tak ale chyba coś do tej karty widziałem
> ostatnio na os2.org

RTL8139 - 0 problemów

> reszta raczej typowa, mam jeszcze IRde na USB ale to mało ważne.

Jak jest standardowa to chyba się da nawet, tylko co przez tą irdę chodzi?
Bo program do czegoś to dopiero może być problem..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl