Powrot do przeszlosci ;-))

Autor: Marcin Pławiński (plavi_at_linux.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 10:04:41 MET DST

Czesc,
Na wstepie sorki jesli pytanie sie powtarza, przejzalem grupe i nie znalazlem odp.

Wiec,
Kiedys jak bylem piekny i mlody do jakiejs gazety dodawano OS/2 Warp 3 bodajze
bardzo mi sie podobal, nawet jakis czas pracowalem na nim
pozniej jednak pojawil sie linux i jakos nie wracalem do Warpa.
Teraz chwycila mnie nostalgia i bardzo chcial bym zobaczyc co sie od tego czasu zmienilo

Pytanie.
Skad sie pobiera najnoweszego OS/2
Czy jest darmowy ? (jesl jest to na jakiej licencji)

NIe to ze chce go gdzies instalowac w pracy - poprostu chetnie sobie "poogladam".
A moze sa jakies FTP z OS + dodatkami sterownikami itd ;-) ?

dzieki za wyrozmumialosc tym co odpisza ;-)))

Pozdrawiam Spolecznosc

---
Marcin Pławiński
 plavi_at_linux.pl