Re: Powrot do przeszlosci ;-))

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 10:52:50 MET DST

Marcin Pławiński <plavi_at_linux.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Skad sie pobiera najnoweszego OS/2

Pobrać nie można, nie ma wersji demonstracyjnej. Najnowsza wersja to ECs.

> Czy jest darmowy ? (jesl jest to na jakiej licencji)

Nie jest darmowy, nie ma też wersji demonstracyjnej jak pisałem (a
szkoda). I chyba nie znajdziesz chyba że się postarasz po warezach ;)

> NIe to ze chce go gdzies instalowac w pracy - poprostu chetnie sobie
> "poogladam". A moze sa jakies FTP z OS + dodatkami sterownikami itd ;-) ?

Z tym drugim to owszem, ale z samym sytemem nie znajdziesz (przynajmniej
legalnie). Ale jeśli tak to poproś grupowiczów, najbliższy Zielonej górze
może Cię zaprosi do siebie na prezentację :)

> dzieki za wyrozmumialosc tym co odpisza ;-)))

n/p

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211