Re: Powrot do przeszlosci ;-))

Autor: Marcin Pławiński (plavi_at_linux.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 19:34:00 MET DST

Dnia Tue, 23 Apr 2002 15:55:49 +0100, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał:

> Jest to sila rozpedu z przeszlosci. owczesne windowsy byly naprawde
> podle. w dodatku linux byl malo wydajny. a os/2 na owe czasy byl
> po prostu wspanialy. w samym desktopie zawarto tyle wspanialych
> pomyslow, ze az sie chcialo zyc. os/2 byl niedoscigniony.
> wiekszosci z tych pomyslow nadal nie zaimplementowano w zadnym
> systemie. za to pojawilo sie wiele namiastek, glownie w
> najpopularniejszych obecnie windowsach. pi * oko przypominaja
> one rozwiazania os/2, ale jak chce sie cos naprawde zrobic,
> zaczynaja sie schody.

troche to dziwne
zawsze mi sie wydawalo ze jak cos jest dobre to sie samo obroni

z drogiej strony OSy "mniej popularne" rozdawane sa zadarmo
Linux na GPL
BSD na licencji BSD
BeOS ma wersje Personal czy jakostak - moge se pobrac zainstalwac i zobaczyc co to warte jest
Nawet glupi windows xp byl dawany na jakies 170dni

Przyznasz chyba ze eksperymet za 360zl (tyle ktos powedzial ze kosztowal go OS/2) to sredni pomysl ;-)))

---
Pozdrawiam
Marcin Pławiński
 plavi_at_linux.pl