Problem rozwiązany

Autor: Michał Margula (alchemyx_at_uznam.net.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 18:17:31 MET

Hejka!

Udało się w końcu przebrnąć przez instalację, a źródłem problemów było wiele
czynników:

1) W biosie opcja Boot to OS/2 > 64 MB ram była wyłączona (a myślałem, że ją
włączyłem) 2) druga dyskietka była uszkodzona
3) poprawki IBMa dla IDE CD były skopane przez co nie widział cedeka
4) poprawka dla dysków większych inż 8,4 GB spowalnia BARDZO instalację
przez co sprawiał wrażenie jakby się zawiesił.

Ogólnie udało mi się odpalić ręcznie FDISKa i założyć partycję. Wydaje mi
się, że będzie dobrze. Teraz mam jedno pytanie - czy muszę zakładać partycje
dwie, czy może zostać na jednej i mogę w ogóle nie instalować boot managera?
Mam swój z Linuxa i nie potrzebuję następnego ;]

--
Michał Margula, alchemyx_at_uznam.net.pl, JID: alchemyx_at_jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter