Re: Problem rozwiązany

Autor: Michał Margula (alchemyx_at_uznam.net.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 00:09:16 MET

On 6 Mar 2002 21:02:24 GMT
mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) wrote:

> Nigdy nie używałem innego BM niż OSowy, ale teoretycznie lilo powinno
> wystarczyć, jeżeli przekaże do systemu podczas jego ładowania poprawną
> literkę.
> Jeżeli dopiero jesteś na etapie partycjonowania, i jeszcze nie
> zainstalowałeś systemu, to najlepiej od razu wymień na dyskietce
> ibm1s506 na danis506 (przemianowując tego ostatniego) do config.sys na
> dyskietce dodaj linijkę:
> set copyfromfloppy=1
> Gdyby na dyskietce brakowało miejsca, to możesz pousuwać jakieś
> egzotyczne sterowniki do SCSI.

Zrobiłem tak właśnie. Ten sterownik z Hobbesa chodzi chyba z 10 razy
szybciej niż oryginalny IBMa. Startuję, daje instalację "advanced", zakładam
jedną partycję o rozmiarze (i tu próbowałem 40, 300, 2048 MB) no i zaznaczam
ją Installable, nadaję nazwę i wychodzę z FDISKa zapisując. System się
rebootuje. Wybieram znowu 'advanced', następnie rodzaj partycji - próbowałem
HPFS oraz FAT. Proces rusza i nagle się zatrzymuje, a to co mam na końcu
loga:

C:\OS2\BOOT\ALTF1.CMD
C:\OS2\BOOK\PERFBK.INF
C:\OS2\BOOK\APPLBK.INF
C:\OS2\INSTALL\UNINSTAL.EXE
C:\OS2\INSTALL\DATABASE.DAT
System files are being copied to your fixed disk
System file transfer is complete

SYS0002: The system cannot find the file specified.
                    Copy Error An error occurred when System Installation
tried to copy a file.

Co może być powodem? Płytka jest oryginalna, więc wykluczam braki w plikach.

--
Michał Margula, alchemyx_at_uznam.net.pl, JID: alchemyx_at_jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter