Re: In Joy i TPSA

Autor: Michał Margula (alchemyx_at_uznam.net.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 18:17:21 MET

On 6 Mar 2002 16:07:04 +0100
info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote:

> Jeżeli planujesz pracować na nim pod OS/2 i masz taką możliwość, to model
> wybieraj BARDZO rozważnie. Ja osobiście dobijam czwartego, więc służę
> zdobytą wiedzą. Polecam również stronę :
>
> http://www.os2ss.com/users/DrMartinus/notebook.htm
>
> Nawet ten sam model może być produkowany z kilkoma różnymi układami karty
> sieciowej i nie wszystkie będą miały sterowniki do OS/2.

No ja już w sumie wybrałem. Dell Inspiron 3500. Wybrałem go ze względu na
zgodność z Linuxem, ale może pod OS/2 pójdzie OK. Jak coś to dam znać ;]

--
Michał Margula, alchemyx_at_uznam.net.pl, JID: alchemyx_at_jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter