Re: In Joy i TPSA

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 17:06:01 MET

On Wed, 6 Mar 2002 12:32:01 +0100 (MET), Micha Margula wrote:

>Konfiguracje kumpli: Celeron 500, 256 RAMu, dysk 20 GB oraz Athlon XP 1.6,
>256 RAMu, dysk 40 GB Moja: Duron 750, 256 RAMu, dysk 60 GB
>
>Może to kwestia przerośniętego twardziela ;-)
>
>Pocieszam się tym, że niedługo sprzedaję kompa żeby kupić notebooka i tam
>będę miał kilkugigowy dysk ;

Jeżeli planujesz pracować na nim pod OS/2 i masz taką możliwość, to model
wybieraj BARDZO rozważnie. Ja osobiście dobijam czwartego, więc służę
zdobytą wiedzą. Polecam również stronę :

http://www.os2ss.com/users/DrMartinus/notebook.htm

Nawet ten sam model może być produkowany z kilkoma różnymi układami karty
sieciowej i nie wszystkie będą miały sterowniki do OS/2.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21