Server plików i drukarek - Poczatkujący

Autor: Presario (pepeles_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 21:53:47 MET

Witam !

Moja prośba-chciałbym postawić jak w temacie.
Posiadam os/2 ver.3, kiedys Escom sprzedawał w Polsce
komputery z tym systemem za dodatkowe 35zł.
Mają na tym pracować aplikacje bazodanowe - dos dla
5-6 userów.
Nie mam zadnego doświadczenia z tym systemem, nataomist bardzo wiele
słyszałem o jego stabilności.
Czy w tym systemie jest jakiś server plików i ewentualnie jak to uruchomić.
Dopiero zainstalowałem sam system i sie bawie.
Prosze o ewentualne uwagi, chciałbym aby użytkować zgodnie z prawem.

Pozdrawiam
Piotr
pepeles_at_le.onet.pl