Re: Pomóżcie nowicjuszowi...

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 17:25:18 MET

Maciek A.X. <mathaias_at_o2.plnospam> wrote:

> W pliku "setup.cmd" wpisane są wartości poprawne, tzn. takie jakie mają
> być. Mimo to zaraz po restarcie ustawienia interfejsu lan0 są bardzo
> dziwne. Skąd one się biorą (jak mogę znaleźć skrypt, ktory je ustawia ?)

> Sprawdziłem, że skrypt "tcpstart.cmd" nie jest uruchamiany przez
> "Startup". Powinien ? I jeżeli tak, to jak go tam dopisać ? Jaka jest
> dokładna lokalizacja tego pliku ?

\TCPIP\BIN\TCPIPSTART.CMD

Otwierasz sobie autostart, otwierasz folder dysków i katalog podany
powyżej i trzymając prawy klawisz myszy,shift i control przeciągasz
obiekt tcpipstart.cmd do startupu. Voila :-)

> Żadnego z wymienionych plików nie ma.

> Dziękuję za dotychczasowe wskazówki. Dzięki nim "co nieco" mi się
> rozjaśnia... :-)

A podaj zawartość startup.cmd i tcpstart.cmd to będziemy wiedzieć co się
dzieje. Może DHCP jakieś?

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688