Re: Pomóżcie nowicjuszowi...

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 17:21:36 MET

On Mon, 18 Feb 2002 15:31:31 UTC, "Maciek A.X." wrote:

> W pliku "setup.cmd" wpisane są wartości poprawne, tzn. takie jakie mają
> być. Mimo to zaraz po restarcie ustawienia interfejsu lan0 są bardzo
> dziwne. Skąd one się biorą (jak mogę znaleźć skrypt, ktory je ustawia ?)

A próbowałeś odpalić setup.cmd ręcznie?
Skoro ustawienia nim są poprawne to powinno zadziałać

> Sprawdziłem, że skrypt "tcpstart.cmd" nie jest uruchamiany przez
> "Startup". Powinien ? I jeżeli tak, to jak go tam dopisać ? Jaka jest
> dokładna lokalizacja tego pliku ?

tcpstart.cmd i skrypty pokrewne (b4tcp i tcpexit) powinnyt być w
\tcpip\bin

> Żadnego z wymienionych plików nie ma.

A masz katalog \MPTN ?
Która to versja OS/2 i TCPIP? (polecenia "ver" i "inetver")

W \config.sys powinieneś mieć linijkę wywołującą skrypt
\mptn\bin\mptstart.cmd a w tym skrypcie odwołania do pozostałych
(między innymi setup.cmd) tak powinieneś namierzyć ten który miesza.

A tak wracając do początku, masz zainstalowane poprawnie sterowniki do
karty sieciowej i protokołów?
Program do tego to MPTS.EXE (objekt "Network adapters and protocol
services)

Marek