Re: Pomóżcie nowicjuszowi...

Autor: Maciek A.X. (mathaias_at_o2.plNOSPAM)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 16:31:31 MET

Ninik wrote:

> "Maciek A.X." <mathaias_at_o2.plNOSPAM> nakombinował(a) coś takiego:

> A może stety...? Pomyślałeś dlaczego masz akurat warpa a nie windę? Co to
> za praca by tam była...

Szczerze mówiąc to nie był mój wybór, że tam akurat jest WARP.

Ale dodam, że po pobieżnym użytkowaniu tego systemu wydaje się on być
całkiem sympatyczny. Sorry, że na razie tylko takie skromne pochlebstwo,
ale naprawdę za krótko mam z nim do czynienia. :-)
Kto wie - może jak uda mi się na nim skonfigurować TCP/IP tak jak ja (!)
chcę, zainteresuję się nim bardziej ? ;-)

A skoro już przy tym jestem :

Marek Wojciechowski wrote:
> (...)
> Prawdopodobnie Twój poprzednik stworzył gdzieś jakiś skrypt
> ustawiający te wartości na sztywno. Sprawdź plik x:\mptn\bin\setup.cmd
> Zobacz, czy w folderze OS/2system->Startup masz uruchamiany skrypt
> tcpstart.cmd

W pliku "setup.cmd" wpisane są wartości poprawne, tzn. takie jakie mają
być. Mimo to zaraz po restarcie ustawienia interfejsu lan0 są bardzo
dziwne. Skąd one się biorą (jak mogę znaleźć skrypt, ktory je ustawia ?)

Sprawdziłem, że skrypt "tcpstart.cmd" nie jest uruchamiany przez
"Startup". Powinien ? I jeżeli tak, to jak go tam dopisać ? Jaka jest
dokładna lokalizacja tego pliku ?

> Inne miejsca w które warto zajżeć to (poza tym skryptem, i jeżeli
> istnieją) b4tcp.cmd, tcpexit.cmd i na wszelki wypadek x:\startup.cmd
> gdzie x: to dysk systemowy.

Żadnego z wymienionych plików nie ma.

Dziękuję za dotychczasowe wskazówki. Dzięki nim "co nieco" mi się
rozjaśnia... :-)

Maciek

--
( *** Please remove NOSPAM to reply *** )
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip