Re: Pomóżcie nowicjuszowi...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 17:32:50 MET

"Maciek A.X." <mathaias_at_o2.plNOSPAM> nakombinował(a) coś takiego:
> Szczerze mówiąc to nie był mój wybór, że tam akurat jest WARP.

Kiedyś zrozumiesz dlaczego...

> Ale dodam, że po pobieżnym użytkowaniu tego systemu wydaje się on być
> całkiem sympatyczny. Sorry, że na razie tylko takie skromne pochlebstwo,
> ale naprawdę za krótko mam z nim do czynienia. :-)
> Kto wie - może jak uda mi się na nim skonfigurować TCP/IP tak jak ja (!)
> chcę, zainteresuję się nim bardziej ? ;-)

U mnie i u brata po instalacji routera i podpięcia sieci w oesie
wpisaliśmy po dwa numery i działało.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl