Re: Apache, Apache, Apache i nic nie widzę...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 16:44:06 MET

Ninik napisał(a):

> Haj!
>
> Sprawiłem sobie ja Apache/1.3.23 (OS/2) i od razu do niego dodałem
> PHP/4.1.1, wszystko byłoby very gut gdyby nie to, że raz na jakiś czas coś
> mu się zaczyna kopać nagle i boleśnie. Po pierwsze w procesach siedzi
> sobie kilkanaście razy, dlaczego nie wiem, poprzedni zachowywał się
> normalnie... Po drugie miewa świńskie poranki. Gdy się zabieram za www to
> robię to okrutnie - uruchamiając na raz Apache, Mozillę, Netszkapę, dwa
> File Commandery, Embellisha i jeszcze PMView'a :) Bywa, że uruchomi się
> [...]

- Zmniejsz ilosc jednoczesnie startujacych procesow Apache
  (w httpd.conf bedzie to dyrektywa: MinSpareServers i
  MaxSpareServers. Do lokalnej pracy spokojnie wystarczy ustawic
  odpowiednio 5 i 6). Z reszta zajrzyj do dokumentacji, ja mam 1.3.12
  i cos w miedzy czasie moglo sie zmienic...
- Ciekawostki w EMX.DLL to (prawdopodobnie) przepelnianie sie tablicy
  deskryptorow plikow w EMX. Sciagnij specjalny patch to Apacha
  (powinien byc na hobbesie).
Z reszta jak zmniejszysz ilosc procesow
  serwera to moze nie byc juz potrzebny.

--