Takie dwa..

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 15:31:52 MET

Hi!

Czym skojarzyć takiego jpg z pmview'em. Po przeinstalowaniu coś go kopło i
nie ma skojarzeń... Tylko taki asseditem poustawiałem i nic - dalej ikonka
przeglądarki sys. i ona się otwiera. Polećcie mi coś lepszego, albo jak to
obsługiwać..

Drugie to pytanie natury głupiej... jak zachować ustawienia pulpitu? Chcę
mieć ikonki ustawione, ale one po restarcie wracają. Po tygodniu walki z
niszczarką w końcu utkwiła gdzie chciałem. Reszta opornie siedzi jak
siedziała... Oczywiście w ustawieniach jest ze ma zapisywac...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl