Re: Apache, Apache, Apache i nic nie widzę...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 17:28:04 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> - Zmniejsz ilosc jednoczesnie startujacych procesow Apache
> (w httpd.conf bedzie to dyrektywa: MinSpareServers i
> MaxSpareServers. Do lokalnej pracy spokojnie wystarczy ustawic
> odpowiednio 5 i 6). Z reszta zajrzyj do dokumentacji, ja mam 1.3.12
> i cos w miedzy czasie moglo sie zmienic...

Hmmm, a jak po prostu skopiowałem httpd.conf z byłęj wersji a tam było w
porządku? Właśnie to mi nie gra...
Poza tym kuba mi podał magiczny przełącznik do EMX'a (który spowodował
tyle, że wprawdzie błedy się nie pojawiają, ale kilka razy złapałem go na
tym że gryzł pocesor na 100% do przerestarotwania serwera...) :)

> - Ciekawostki w EMX.DLL to (prawdopodobnie) przepelnianie sie tablicy
> deskryptorow plikow w EMX. Sciagnij specjalny patch to Apacha
> (powinien byc na hobbesie).

Nakładałem jakieś patche na niego i w końcu nie wiem czy który dobry czy
nie i dlaczego... Możesz mi podesłać swojego EMx'a? Będzie pewnie
najlepszy...

> Z reszta jak zmniejszysz ilosc procesow
> serwera to moze nie byc juz potrzebny.

Zrobiłem sobie przesiadkę z warpa 4pl_at_11 do 4.50uk. Przy okazji dodałęm
ten serwer na nowszy i się zaczęło. Emx'a też zmieniałem więc coś musiałem
przeoczyć niezauważyć, nie wiem...
Ale sprawdzę to jeszcze :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl