Apache, Apache, Apache i nic nie widzę...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:02:48 MET

Haj!

Sprawiłem sobie ja Apache/1.3.23 (OS/2) i od razu do niego dodałem
PHP/4.1.1, wszystko byłoby very gut gdyby nie to, że raz na jakiś czas coś
mu się zaczyna kopać nagle i boleśnie. Po pierwsze w procesach siedzi
sobie kilkanaście razy, dlaczego nie wiem, poprzedni zachowywał się
normalnie... Po drugie miewa świńskie poranki. Gdy się zabieram za www to
robię to okrutnie - uruchamiając na raz Apache, Mozillę, Netszkapę, dwa
File Commandery, Embellisha i jeszcze PMView'a :) Bywa, że uruchomi się
wszystko prócz Apache a do niego wyskoczy błąd, że spowodował jakieś
ciekawostki w module EMX.DLL. Cały czas chodzi, ale co jakiś czas wypluwa
ten błąd, co znacznie wpływa na pracę. Wystarczy zazwyczaj przerestartować
Apache'a, ale on też tak od razu zamknąć się nie da... Po restarcie jego
wszystko gra...
Macie jakie

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl