Re: System nie startuje

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 11:00:51 MET

> Poza tym jak dla mnie to masz uszkodzoną partycję hpfs'ową - a dokładniej
> to tą część odpowiedzialną za bootowanie. DfSee pomoże raczej jeśli umiesz
> się nim posłużyć, choć w sumie takie coś to nawet mi się udało zrobić.

Nie znam DFSee, choc do niego kiedys zagladalem. Ale mysle, ze jak ktos mi cos
podpowie to dam sobie rade. Tylko mnie zastanawia dlaczego nie moge zaladowac
sie z dyskietki instalacyjnej - wszak na tym samym sprzecie niedawno wlasnie
instalowalem Warpa z tych dyskietek. Przeciez powinienem widziec inne
partycje. Sprawdze jeszcze cos i dam znac, ale rzuccie jakims konkretnym
pomyslem, bo mi pozostanie reinstalacja, a (poza moimi poczatkami z OS/2 2.1)
nigdy tego z tym systemem nie musialem robic.

pozdrawiam
Hubert