Re: System nie startuje

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 11:40:01 MET

> po zaladowaniu drugiej dyskietki startowej mozesz przejsc do command line'a - udaje
> ci sie to?

Drugiej tzn. trzeciej instalacyjnej (pierwsza jest Installation). Otoz wlasnie po wlozeniu tej
ostatniej ladujacej dyskietki wywala ten komunikat.
Odlaczylem dysk fizycznie (kabelek) i zaladowal sie (oczywiscie krzyczac o int13 itp., ale to
normalne).
Wyglada na to, ze cos jest na partycji/ach. Tylko dlaczego w ogole nie laduje sie z dyskietek (gdy dysk
jest podlaczony) i nie moge zobaczyc zadnej partycji. Oczywiscie do prompta (przez F2) rowniez sie nie
laduje.
To musi byc jakis pieprzony bit, bo naprawde system byl zamykany poprawnie.

Pozdrawiam i czekam na pomysly - no bo jak poprawic cos w partycjach, gdy w ogole nie moge sie
zaladowac. Pewnie przez jakiegos DiskEdita z DOSa, ale co zmienic?
Ktos ostatnio wskazywal na opis partycji hpfs. Sciagnalem to nawet sobie, ale jest to wlasnie na
partycjach bez dostepu. Gdzie to jest? Moze ktos mi dosle?

Hubert