Re: System nie startuje

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 18:23:17 MET

Hubert <hubert_news_at_wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Nie znam DFSee, choc do niego kiedys zagladalem. Ale mysle, ze jak ktos
> mi cos podpowie to dam sobie rade.

Dasz sobie radę bez podpowiedzi...
Ale AFAIR to postaram się:

1. Ściągnij DfSee
2. Uruchom winde i dfseedos
3. f5 zlistuj partycje (czy jakoś tak)
4. przełącz się na partycję hpfs'owa
5. zlistuj sobie komendy do naprawiania
6. po kolei - fixboot, fixcp, itd..
7. restart.

Ja bym jeszcze spróbował wywalić i dodać go do bootmanagera :)

> Tylko mnie zastanawia dlaczego nie moge zaladowac
> sie z dyskietki instalacyjnej - wszak na tym samym sprzecie niedawno
> wlasnie instalowalem Warpa z tych dyskietek.

Ja też sobie zrobiłem dyskietki i zainstalowałem warpa, a po jakimś czasie
już się nie dało załadować z dyskietek. Wywalał się po którejś i stacja
głupiała (migałą bez sensu). Rozwiązaniem problemu było zrobienie nowych
dyskietek i właściwie zastąpienie nowych sterowników :)

> Przeciez powinienem widziec inne partycje. Sprawdze jeszcze cos i dam
> znac, ale rzuccie jakims konkretnym pomyslem, bo mi pozostanie
> reinstalacja,

Ja bym jeszcze spróbował zrobić image partycji ghostem, a potem usunął
partycję i zobaczył co wtedy czy by wystartował w ogóle...
Aha - i jeszcze sprawdż układy pamięci - bywa że pięknego łądnego dnia
szlag je trafia, a nic prócz warpa się nie buntuje - dokłądnie tak miałem
kiedyś u siebie ;) Winda Ci będzie chodzić bez zarzutów i nic nie będzie
wskazywało na jakieś kłopoty...

> a (poza moimi poczatkami z OS/2 2.1) nigdy tego z tym systemem nie
> musialem robic.

Różnie bywa :)
Ale warpa trzeba przeinstalowywać zawsze gdy jakoś się literki
zmieniają... :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl