Re: System nie startuje

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 01:23:39 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> po zaladowaniu drugiej dyskietki startowej mozesz przejsc do command
> line'a - udaje ci sie to?

Przy nowszym sprzęcie wystartowanie z dyskietki żeby warp się zbootował
też nie jest takie proste...
Poza tym jak dla mnie to masz uszkodzoną partycję hpfs'ową - a dokładniej
to tą część odpowiedzialną za bootowanie. DfSee pomoże raczej jeśli umiesz
się nim posłużyć, choć w sumie takie coś to nawet mi się udało zrobić.
To że dosowy steronik to widzi to nie ma znaczenia... Mi się udawało
zobaczyć nawet nieistniejące partycje hpfsowe, znaczy się świeżo
skasowane...
CU

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl